Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


PROMOCJA TURYSTYCZNA
Hiszpania szykuje kampanię promocyjną, którą uruchomi po pandemii

W kampanii promującej Hiszpanię jako atrakcyjny kierunek turystyczny duży nacisk ma być położony na kwestie bezpieczeństwa.


Końca pandemii póki co nie widać, ale Hiszpania już szykuje się na moment, kiedy sytuacja epidemiczna na świecie powróci do normy. Jak donoszą lokalne media, właśnie trwają prace nad kampanią promocyjną, która będzie zachęcała międzynarodowych turystów do powrotu do Hiszpanii. Uruchomiona zostanie najprawdopodobniej pod koniec marca, wtedy bowiem,  zdaniem hiszpańskich władz, sytuacja ma się unormować.

Szczegóły działań marketingowych pozostają nieznane, wiadomo jednak, że w ramach kosztującej 2 mln euro kampanii duży nacisk położy się nie tylko na atrakcyjność turystyczną kraju, również kwestie związane z bezpieczeństwem. Na stronie Spain.info powstanie codziennie aktualizowana zakładka Travel Safe, z której turyści będą się mogli dowiedzieć, czego spodziewać się po przyjeździe do Hiszpanii i jak przygotować do powrotu do domu. Pojawiać się tam też będą informacje dotyczące środków bezpieczeństwa podejmowanych przez poszczególne regiony kraju.   

Czy kampania przyniesie efekty, zobaczymy. 2020 r. określany jest najgorszym w historii hiszpańskiej turystyki. Same tylko Baleary od stycznia do października odwiedziło 1,67 mln turystów, czyli ponad 87 proc. mniej niż rok wcześniej. MO

2020-12-11 09:55:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter