Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


DESTYNACJE

Nowy Jork wyda 30 mln dolarów na promocję




Nowy Jork się budzi” to nowa inicjatywa marketingowa, która ma pomóc w restarcie turystyki przyjazdowej. Budżet przedsięwzięcia, które realizować się NYC & Company odpowiadająca za promocję miasta, wynosi 30 mln dol.

Kampania promocyjna, największa w dotychczasowej historii, rozpocznie się w czerwcu. NYC & Company szacuje, że w tym roku do miasta przyjedzie 36,4 mln osób, co odpowiadać będzie 50 proc. ruchu z 2019 roku. W zeszłym roku było ich 22,3 mln. Władze prognozują, że sytuacja wróci do okresu sprzed pandemii dopiero 2024 roku – wówczas do Wielkiego Jabłka ma przyjechać nawet 69,3 mln osób. - Turystyka odpowiada za setki tysięcy miejsc pracy w mieście – mówi Bill de Blasio, burmistrz Nowego Jorku. Jak zapewnia, miasto jest nie tylko gotowe na przyjęcie gości, jego oferta będzie jeszcze ciekawsza niż dotychczas.

Choć kampania ma dopiero wystartować, miasto nie przestaje się promować. Obecnie prowadzi projekt pt. „Whish You Were Here in NYC”, przez który zachęca nowojorczyków, by zapraszali do odwiedzenia miasta swoich przyjaciół i członków rodziny za pośrednictwem spersonalizowanych e-maili wysyłanych przez stronę NYCgo.com. MG

2021-04-26 08:01:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter