AGENCI TURYSTYCZNI
Wakacje.pl pokazały nowe logo
Nowe logo, piktogramy, ikonografia, odmieniona paleta kolorystyczna, jingle reklamowy i slogan – Wakacje.pl odświeżają swoją identyfikację wizualną.
W nowym logo słoneczko zostało uproszczone do łuku, co ma podkreślać nowoczesność i cyfrowy charakter firmy. Pojawił się też nowy system piktogramów w ośmiu kolorach, które podkreślają różnorodność produktową i przypominają, że swoje wakacje klient może zarezerwować na wiele sposobów – przez internet, telefoniczne centrum obsługi czy w biurze stacjonarnym. Te wszystkie zabiegi mają również wzmocnić markę i zwiększyć jej wartość rynkową, a także dopasować strategię komunikacji do nowoczesnych trendów.
Kampania ogólnopolska z nowym brandingiem ruszy 17 maja, odświeżone logo i pozostałe elementy graficzne pojawią się też w ponad 200 salonach stacjonarnych - w pierwszych 50 jeszcze w tym roku. Cały projekt ma być zrealizowany najpóźniej do początku 2023 roku. MG
2021-04-27 11:59:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»