Na targach ITB Facebook przekonywał, że branża turystyczna powinna już teraz szykować się do sprzedaży swoich ofert w Metaverse, nowym wirtualnym świecie, nad którym pracuje spółka-matka Facebooka. Pierwszy chętny do takiej współpracy już jest – to Travelzoo.
Travelzoo, firma działająca na międzynarodowym rynku turystycznym, poinformowała, że stworzyła u siebie nowy oddział, który będzie pracował nad uruchomieniem usług Travelzoo META w kwietniu tego roku.
Chodzi o płatną usługę subskrypcji, która użytkownikom da dostęp do korzystania z doświadczeń podróżniczych w Metaverse.
Travelzoo nie będzie samodzielnie tworzyć miejsc docelowych i doświadczeń Metaverse, ale ma współpracować z innymi specjalistami. - Wierzymy, że przestrzenie Metaverse i przyszłe miejsca docelowe zapewniają zupełnie nowe i inne doświadczenia, które konsumenci będą chcieli zobaczyć – mówi Holger Bartel, globalny dyrektor generalny Travelzoo.
Travelzoo w dalszym ciągu będzie publikować oferty podróży i atrakcji dodatkowych dla swoich 30 milionów członków. MG