W drugiwj połowie kwietnia wystartowała druga odsłona kampanii promocyjnej Szczecina, która zwraca uwagę na turystyczne walory tego miasta. Kampania „Pomyśl – Zobacz – Zostań” ma pokazać Szczecin jako miejsce, w którym można z jednej strony czerpać z bogatej oferty dużej aglomeracji, z drugiej odpoczywać od zgiełku miasta. Do zobrazowania atutów miasta wykorzystano 13 haseł: spokój, wolność, przygoda, harmonia, góry, natura, żagle, historia, zabawa, czekolada, zacisze, szmaragd, morze, które połączono z najważniejszymi symbolami Szczecina: dźwigozaurami, bulwarami, filharmonią, także rozlewiskami Odry i Wzgórzami Bukowymi. Promocja odbywa się w mediach społecznościowych, internecie, prasie, na bllboardach oraz w radiu (w lokalnym radiu SuperFm). Odbiorcami działań są turyści krajowi i zagraniczni, dlatego kampania jest prowadzona w 3 wersjach językowych.
Pierwsza odsłona kampanii miała miejsce jesienią 2021 r. Wtedy Szczecin był promowany jako miejsce do inwestycji. Wiosenna odłona będzie realizowana do połowy maja. MO, foto wiadomości.szczecin.eu