PROMOCJA TURYSTYCZNA
Małopolska promuje się na rynkach brytyjskim i niemieckim
1 maja Województwo Małopolskie wraz z Miastem Kraków i z Małopolską Organizacją Turystyczną rozpoczęły kampanię promocyjną na rynkach zagranicznych. Przez kolejnych 6 miesięcy mieszkańcy Niemiec i Wielkiej Brytanii dowiedzą się co zwiedzić, czego posmakować czy też jakie trasy rowerowe wybrać, aby w najbardziej udany sposób spędzić czas w Małopolsce. Kampania jest adresowana do turystów indywidualnych, ale dzięki szerokim działaniom promocyjnym w zakresie sektora MICE realizowanym przez Miasto Kraków dotrze też do klientów biznesowych.
Kampania jest realizowana w ramach projektu „Małopolska – cel podróży” finansowanego z funduszy unijnych w ramach RPO WM na lata 2014 – 2020, jego budżet wynosi 16 mln zł. Zakres działań jest szeroki, obejmuje m.in. ambienty, misje gospodarcze, kampanie w Internecie, kampanie w tematyce MICE oraz stworzenie landing page i mediów społecznościowych w dwóch językach: niemieckim i angielskim. Słowem kluczowym kampanii jest „gościnność”, wyróżnikiem regionu jest też otwartość stąd jednym z najważniejszych elementów kampanii jest gest otwartych dłoni, który podkreśla hasło kampanii: „Wide open…”/”Unglaubliche vielfalt…”. MO, foto UMWM
2022-05-04 09:17:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»