Warszawska Organizacja Turystyczna uruchomiła trzecią odsłonę kampanii Odkrywaj Warszawę. Akcja będzie prowadzona w mediach społecznościowych, a do jej udziału WOT zaprosił swoich członków.
Miasto ma być prezentowane na różnych płaszczyznach – od pobytu w hotelu, przez odwiedzanie restauracji, muzeów i innych atrakcji. Główne działania mają być prowadzone na profilu Odkrywaj Warszawę.
Akcja, w którą angażują się członkowie stowarzyszenia, może być prowadzona w różnych odsłonach w kolejnych porach roku. Treści mogą być tworzone w podziale na różne obszary tematyczne, okolicznościowe, czy z uwzględnieniem geolokalizacji.
Celem promocji jest podkreślenie letniego charakteru miasta, a do jego odrywania zachęcać będzie branża przez wzajemne polecenia.
Hasztag OdkrywajWarszawęLatem ma być mocno widoczny w mediach społecznościowych, bo w wakacje w stolicy dzieje się dużo. Wybierać można spośród imprez w takich miejscach jako Koneser, czy Fabryka Norblina, ale też wybrać się do muzeów i innych obiektów kulturalno-turystycznych oferujących zajęcia dla dzieci i młodzieży. MG