Zagrzeb prowadzi letnią kampanię promującą atrakcje kulturalne pod nazwą BUZZG. Kampania obfituje w wydarzenia typu koncerty, wystawy, przedstawienia teatralne i festiwale kulinarne. Wspólnota Turystyczna Miasta Zagrzebia uzupełniła ją o specjalną cześć dedykowaną zielonemu i zrównoważonemu segmentowi oferty turystycznej miasta. Pod nazwą Green BUZZG przygotowano kampanię dotyczącą slow travel, której głównym założeniem jest poznanie Zagrzebia poprzez lokalne historie, interakcję z przyrodą, relaks oraz zrównoważony sposób podróżowania.
Jak informuje Martina Bienenfeld, dyrektor Wspólnoty Turystycznej Miasta Zagrzebia, poprzez Green BUZZG organizacja chce pokazać Zagrzeb, który obfituje w tereny zielone i pomimo szybkiego, miejskiego stylu życia, oferuje swego rodzaju detoks w licznych parkach, lasach, jeziorach, rzece Sawie i zielonych płucach miasta na górze Medvednica. - Kampanię kierujemy na 11 rynków europejskich, w tym Polskę.
Kampania Green BUZZG będzie aktywna przez cały rok, a informacje o zielonej i zrównoważonej ofercie Zagrzebia są szeroko dostępne dla wszystkich na specjalnie stworzonej podstronie. MO