Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


WYDARZENIE
Berlin promował się w Warszawie

Niemiecka Centrala Turystyki oraz visitBerlin zaprosiły dziennikarzy na lunch prasowy do warszawskiej restauracji N31, by poinformować o ofercie turystycznej i kulturalnej niemieckiej metropolii.

Prezentacja rozpoczęła się od przytoczenia przez Catarinę Erceg, menager ds. marketingu i media relations na Europę Wschodnią, statystyk dotyczących noclegów udzielonych turystom w Berlinie między styczniem a czerwcem 2022. Polska znalazła się pod tym względem na 8. miejscu (193 tys. noclegów), za rynkami niemieckim (7,1 mln), amerykańskim (376 tys.), brytyjskim (363 tys.), holenderskim (305 tys.), hiszpańskim (228 tys.), francuskim (222 tys.) i włoskim (195 tys.). Wyprzedziła Danię (192 tys.), Szwajcarię (174 tys.) i Austrię (122 tys.). Nasz kraj okazał się najbardziej odpornym rynkiem źródłowym spośród wymienionych, odnotowując najniższy spadek w liczbie noclegów (1,3 proc.) w porównaniu do 2019 r. Największe spadki zanotowały Włochy (-63 proc.), Hiszpania (-56 proc.) i Wielka Brytania (-52 proc.).    

W dalszej części konferencji zaprezentowano nowości dla turystów w ofercie Berlina, m.in. koncepcje „15 minut” i Meet + Change – skierowaną do organizatorów wydarzeń biznesowych; nowe trendy w gastronomii łączące jakość z dbaniem o środowisko; „nowe” centrum kulturalne Berlina, także stworzoną niedawno z berlińskimi instytucjami kulturalnymi stronę into.berlin, na której osoby zainteresowane ofertą kulturalną miasta mogą znaleźć niezbędne informacje.

Więcej o konferencji w najnowszych wydaniach Wiadomości Turystycznych. MO

2022-10-06 17:38:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter