Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


PROMOCJA TURYSTYCZNA
Kangur Ruby ambasadorem Australii w nowej kampanii promocyjnej

Animowany kangur Ruby został bohaterem kampanii promocyjnej Australii realizowanej przez Tourism Australia. Kampania przebiegająca pod hasłem „Come and Say G’day” jest pierwszą kampanią tego kraju realizowaną od 2016 r.

Na jej potrzeby powstał film krótkometrażowy z kangurkiem w roli głównej. Partneruje mu jednorożec. Razem wyruszają w podróż po Australii, by pokazać wszystko, co kraj ma do zaoferowania turystom. - Po pełnym wyzwań czasie na całym świecie nasza podnosząca na duchu i radosna kampania wyróżni się na bardzo konkurencyjnym międzynarodowym rynku turystycznym – skomentowała dyrektor zarządzająca Tourism Australia, Phillipa Harrison. Film premierę będzie miał 20 października. Wtedy też oficjalnie rozpocznie się kampania. Promocja Australii będzie realizowana wielokanałowo: na billboardach, w mediach tradycyjnych i społecznościowych, także poprzez działania z partnerami kampanii: liniami lotniczymi, organizacjami turystycznymi i dostawcami usług. W wybranych miastach świata, m.in. Nowym Jorku, Tokio, Singapurze, Bombaju i Frankfurcie, mają się odbyć lokalne wydarzenia. MO, foto Tourism Australia

2022-10-19 11:02:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter