PROMOCJA TURYSTYCZNA
Kampania podpowie jak się zachowywać w Amsterdamie
Amsterdam od kilku lat podejmuje działania ukierunkowane z jednej strony na przeciwdziałanie overtourismowi, z drugiej na zmianę struktury przyjeżdżających, ściślej zmniejszenie liczby turystów przyjeżdżających do stolicy w celach rozrywkowych, przyciągnięcie zaś osób zainteresowanych ofertą kulturalną. Ostatnimi czasy władze przegłosowały kolejne zmiany, które ograniczą możliwości rozrywkowego spędzania czasu w mieście. Wprowadzono limity organizowania wieczorów kawalerskich, zakazano palenia marihuany w centrum miasta i zmniejszono liczbę rejsów rzecznych. W planach jest także wprowadzenie zakazu sprzedaży narkotyków w coffee shopach między czwartkiem a niedzielą.
By mieć pewność, że turyści zapoznają się z nowymi regułami, władze miasta zaplanowały kampanię „Stay away”. Akcja promocyjna zostanie zainaugurowana na wiosnę. Pierwszym rynkiem, na jakim zostanie przeprowadzona będzie rynek brytyjski. Stamtąd bowiem pochodzi najwięcej uciążliwych turystów odwiedzających Amsterdam. MO, foto Pixabay
2022-12-06 17:03:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»