Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


BRANŻA

Turecka Riwiera chce przyciągnąć więcej turystów z Polski



ASISTE travel trade marketing&events będzie promować Riwierę Turecką na polskim rynku. Planowane są spotkania z przedstawicielami branży, wyjazdy studyjne, prowadzona będzie komunikacja marketingowa, być może pojawią się też wydarzenia B2C.

Katarzyna Borucka-Nadolna, zarządzająca firmą ASISTE travel trade marketing&events podjęła współpracę z kooperatywą tureckich biur podróży w Niemczech Coop TRR i teraz będzie prowadzić intensywną działalność w Polsce. W tym celu spotkała się w Antalyi z tureckimi kontrahentami: Osmanem Ayik z Türofed (Federacja Tureckich Hotelarzy), Volkanem Yorulmaz hotelarzem i przedstawicielem regionu Kemer oraz Halukiem Özsevim szefem portalu branżowego Tourism Today.

- Bezsprzecznie Turcja ma do zaoferowania dużo więcej niż tylko pobyty we wspaniałychresortach w formule all inclusive. Na polskim rynku będzie promować również turystykę kulturową i aktywną. Będziemy aktywnie edukować branżę turystyczną, aby wzmocnić zainteresowanie tym kierunkiem – mówi Katarzyna Borucka-Nadolna.

ASISTE travel trade marketing&events zajmuje się marketingiem B2B w turystyce oraz organizacją roadshow dla biur podróży z udziałem podmiotów zagranicznych: kierunków, DMC, sieci hotelowych i firm ubezpieczeniowych. Dopełnieniem działalności jest reprezentacja DMC w Polsce. W portfolio obecnie znajdują się kontrahenci z Bliskiego Wschodu: Jordanii, Omanu i Arabii Saudyjskiej na rodzimym rynku. MG

2022-12-12 08:23:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter