Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


BRANŻA
Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego zadba o profesjonalizację branży

26 stycznia br. przedstawiciele czterech organizacji: Polskiej Izby Turystyki, Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel oraz Rady Organizatorów Przemysłu Czasu Wolnego TUgether zainaugurowali działalność Centrum Monitoringu Ruchu Turystycznego (CMRT). Za główny cel CMRT stawia sobie profesjonalizację branży turystycznej, tj. zabezpieczanie rzetelnych przedsiębiorców, dbanie o kondycję branży i jej reputację, by dzięki temu wpływać na bezpieczeństwo osób korzystających z usług turystycznych. Priorytetem CMRT jest walka z szarą strefą. Organizacje założycielskie chcą ścigać nielegalnie działających przedsiębiorców turystycznych, przede wszystkim jednak prowadzić działalność edukacyjną i informacyjną skierowaną do różnych grup odbiorców (w tym klientów indywidualnych, korporacyjnych, podmioty działające w szarej strefie, członków organizacji założycielskich). Jak wynika z analiz, właśnie brak znajomości przepisów jest jedną z głównych przyczyn, dla których szara strefa ma w Polsce dobre warunki do funkcjonowania. Celom edukacyjnym ma służyć strona informacyjna www.cmrt.com.pl, poprzez którą można m.in. dokonać zgłoszenia nielegalnie działającego podmiotu turystycznego. CMRT planuje też prowadzić szkolenia, docierać do konsumentów z kampaniami oraz inicjować zmiany w prawie.

Na czele CMRT, które powstało jako start up, a docelowo ma funkcjonować jako fundacja stanęła Edyta Brykała.

Więcej o inicjatywie w najbliższych numerach Wiadomości Turystycznych. MO

 

2023-01-27 10:51:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter