Pokolenie Z, czyli osoby urodzone między 1995 a 2012 r., niedawno weszło lub za kilka lat wejdzie w dorosłe życie i będzie dokonywać wyborów, również tych podróżniczych, zawodowych. Jeśli branża turystyczna chce w pokoleniu Z widzieć klientów, pracowników, musi umieć z nim postępować – poznać potrzeby, aspiracje czy sposób myślenia młodego pokolenia. Pomoże w tym szkolenie organizowane przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną, właśnie na temat pokolenia Z. Szkolenie odbędzie się 28 marca br. w hotelu Radisson Blu w Gdańsku przy ulicy Długi Targ 19 i będzie podzielone na dwie części, jedną skierowaną do dyrektorów i managerów restauracji i hoteli, drugą – do pracowników działów marketingu i sprzedaży.
W czasie szkolenia pt. “Na tropie generacji Z. Nowe wyzwania na rynku turystycznym” omawiane będą tematy z obszaru ekonomii i biznesu, zarządzania i psychologii, HR i rynku pracy oraz marketingu, które przybliżą trendy w podróżowaniu wśród młodych ludzi, czynniki wpływające na ich decyzje zakupowe i wybór miejsc, które odwiedzą, także wyjaśnią jak dotrzeć do nich z ofertą pracy.
Szkolenie jest odpłatne. Liczba miejsc ograniczona. Zapisy do piątku 10 marca 2023 przy pomocy formularza. MO