Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


TECHNOLOGIA

Expedia włącza ChatGPT do swojej aplikacji



Użytkownicy Expedii mogą prowadzić „normalną rozmowę” z aplikacją, by dowiedzieć się, jakie miejsca warto odwiedzić, gdzie się zatrzymać czy jak się poruszać po okolicy. Wszystko dzięki podłączeniu do niej ChatGPT.

Rozwiązanie ułatwia też zakup usług, ponieważ automatycznie zapisuje w pamięci hotele wskazane w rozmowie. To upraszcza proces planowania wyjazdu – od wyboru daty, przez sprawdzenie dostępności miejsc, dodawanie lotów, samochodów i innych usług. Jak mówi Peter Kern, prezes Expedii, dzięki integracji narzędzia ChatGPT z aplikacją Expedii i połączeniu jej z innymi rozwiązaniami opartymi na sztucznej inteligencji takimi jak porównywanie hoteli, śledzenie cen biletów lotniczych, firma może zaoferować jeszcze bardziej intuicyjny sposób tworzenia idealnej podróży. Wersja beta jest dostępna na całym świecie w języku angielskim w aplikacji Expedia na iOS.

Expedia włączyła niedawno swoją wtyczkę na witrynie ChatGPT. Dzięki temu użytkownik może pytać o wyjazdy bezpośrednio bota. Jeśli będzie zainteresowany ofertą, zostanie przekierowany na stronę Expedii. MG

2023-04-05 06:21:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter