Brytyjski TUI ogłosił, że w tym roku otworzy nieco ponad 20 stacjonarnych salonów sprzedaży. Mają się one znajdować w dobrych lokalizacjach, do których klientom będzie łatwo dotrzeć.
Trzy nowe salony już powstały – chodzi o Liverpool, Oxford i Banbury, lokalizacje kolejnych 18 nie zostały jeszcze ujawnione, pisze brytyjski portal branży turystycznej TTG Media.
Belinda Vazquez, dyrektor sprzedaży stacjonarnej, mówi, że choć bez wątpienia dystrybucja przez klasyczne biura w ostatnich latach zmieniła się, to TUI dostrzega, że klienci chcą interakcji z drugim człowiekiem, co jest szczególnie widoczne od czasów pandemii. - Nasz zespół oferuje porady dotyczące kierunków, podpowiada, jak znaleźć oferty o najlepszym stosunku ceny do jakości, a to wszystko w przyjaznej atmosferze bezpośredniej rozmowy – mówi. - Uwielbiamy przyglądać się naszym klientom przychodzącym do biur i wychodzącym z uśmiechem po zarezerwowaniu swoich wakacji – dodaje.
Wraz z planowanymi otwarciami nowych salonów brytyjski TUI zapowiedział, że rozpocznie kampanie rekrutacyjne w miejscach, w których zamierza otworzyć swoje biura. MG