Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


RYNEK

Ryanair jednak się złamał. Będzie współpracował z OTA


Ryanair porozumiał się co do zasad współpracy z internetowym biurem podróży. Choć wcześniej o partnerstwach nie chciał rozmawiać, teraz poinformował, że dogadał się w tej sprawie z brytyjskimi biurem loveholidays.

Partnerstwo umożliwia klientom loveholidays zakup lotów, miejsc i bagażu Ryanair w ramach pakietu tworzonego przez internetowe biuro podróży (OTA). Umowa gwarantuje, że klienci nie zostaną obciążeni nadmiernymi opłatami i będą mieli bezpośredni dostęp do swojego konta myRyanair w przypadku wszelkich pytań dotyczących informacji o kliencie. Co więcej, informacje o lotach Ryanair będą dostarczane bezpośrednio na adres e-mail  pasażera – mowa między innymi o warunkach podróżowania oraz postępowania w razie wystąpienia zakłóceń.

OTA zgodził się także na wyświetlanie tylko rzeczywistych cen Ryanaira bez marż, będzie przekazywał przewoźnikowi dokładne dane kontaktowe klienta i te dotyczące płatności. Dzięki temu klienci loveholidays nie będą musieli przechodzić procesu weryfikacji prowadzonej przez przewoźnika wobec nieautoryzowanych sprzedaży za pośrednictwem innych agencji internetowych.

- Cieszymy się, że możemy ogłosić pierwsze partnerstwo OTA z loveholidays, dzięki któremu klienci mogą teraz rezerwować loty, miejsca i bagaże Ryanair w ramach swojego pakietu z gwarancją, że za nie nie przepłacą, otrzymają aktualizacje lotów bezpośrednio od Ryanair, a także będą mieli bezpośredni dostęp do swoich rezerwacji za pośrednictwem swojego konta myRyanair – mówi Dara Brady ds. marketingu i komunikacji w Ryanairze.

- Jako największy i najszybciej rozwijający się OTA w Wielkiej Brytanii i Irlandii, cieszymy się, że jesteśmy pierwszym na świecie zatwierdzonym przez Ryanair dostawcą pakietów wakacyjnych. Nasz status zapewni klientom bezproblemowy proces rezerwacji i zarządzania lotem Ryanair w ramach pakietu loveholidays, coś, czego nie może zaoferować żaden inny dostawca pakietów wakacyjnych – zauważa Al Murray, Chief Marketing Officer w loveholidays. - Partnerstwo loveholidays-Ryanair oznacza, że wszyscy nasi klienci mogą skorzystać z niskich cen biletów lotniczych Ryanair, jednocześnie czerpiąc korzyści z naszego niezrównanego wyboru hoteli, elastycznych planów płatności i ochrony ATOL (odpowiednik polskiej gwarancji ubezpieczeniowej dla touroperatora – aut.) - dodaje. MG

2024-01-24 07:19:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter