Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


POLSKA
Polska krajem partnerskim na najważniejszych targach turystyki aktywnej w Europie


W dniach 23-25 lutego 2024 roku odbędą się w Utrechcie targi turystyki rowerowej i wędrownej „Fiets en Wandelbeurs”. Polska będzie krajem partnerskim tegorocznej edycji.

„Fiets en Wandelbeurs” to największa pod względem liczby odwiedzających i wystawców impreza poświęcona turystyce aktywnej w Europie. W zeszłym roku targi odwiedziło ok. 30 tys. osób. Krajem partnerskim były wówczas Niemcy.

Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie podjął w połowie ubiegłego roku rozmowy z organizatorami targów, aby to właśnie Polska była partnerem 19. edycji tej prestiżowej imprezy. Oferta przedstawiona przez ZOPOT okazała się być najlepszą i w finale Polska, pokonując belgijską Walonię, została wybrana. Dzięki temu udało się nam uzyskać idealną okazję do pokazania, że nasz kraj jest znakomitym miejscem do uprawiania turystyki pieszej i rowerowej.

Zgodnie z podpisanym porozumieniem, półroczna kampania, rozpoczęta w październiku 2023 roku, obejmuje promocję zarówno w materiałach organizatora targów, jak i w ramach specjalnej kampanii medialnej organizowanej we współpracy z największym domem medialnym w Niderlandach - DPG Media, kampanię w okresie 12-18.02.24 w jednej z największych gazet codziennych w kraju „Algemeen Dagblad” wraz z jej z wydaniami regionalnymi (zasięg łącznie pow. 2 mln odbiorców), promocję w formie bannera/headera na popularnych stronach internetowych zajmujących się tematyką wydarzeń i sprzedaży biletów na nie (minimalny zasięg 250 tys. odbiorców), informację na temat targów oraz kraju tematycznego w newsletterze wysyłanym do bazy 220 tys. adresów członków stowarzyszenia Natuurmonumenten, promocję u organizatora targów (bannery, strona, newsletter, social media, ogłoszenia prasowe, plan targów - 15 tys. egz., e-ticket, specjalny magazyn targowy - 20 tys. egz.). Materiały na temat Polski znajdą się również w specjalistycznej prasie drukowanej poświęconej tematyce turystyki pieszej lub rowerowej, Polska będzie także miała najlepszą lokalizację w hali targowej, stoisko o powierzchni 60m2 zostanie przygotowane i obsługiwane we współpracy z polskimi regionami.

Podwystawcami ZOPOT są województwa dolnośląskie, lubelskie, mazowieckie, małopolskie, śląskie, warmińsko-mazurskie oraz zachodniopomorskie. Nasz kraj otrzyma jednocześnie do dyspozycji własną salę do prezentacji, a w czasie 3 dni trwania targów może się w niej łączenie odbyć 16 prezentacji. Dodatkowym elementem kampanii promocyjnej będzie mega-bilboard (98m2) przy jednej z najbardziej ruchliwych autostrad w Niderlandach (A1 w okolicach Vianen, kierunek Amsterdam). Tygodniowa liczba odbiorów szacowana jest na ponad 676 tys. Ekwiwalent reklamowy poszczególnych elementów kampanii przekracza 150 tys. euro. Ważną korzyścią jest także prestiż wynikający z bycia krajem tematycznym. MG

2024-01-26 13:18:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter