Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


TOUROPERATORZY

A może by tak... - Exim odkrywa świat

Na podstawie badań marketingowych EXIM tours określił pozycję swojej marki na rynku turystycznym w Polsce. Na tej bazie zbudował nową strategię komunikacji, poprzez którą chce zachęcić klientów do doświadczania.

- Od ponad dekady obserwuję zjawisko braku różnorodności w komunikacji touroperatorów. Wszystkie biura podróży charakteryzuje podobny przekaz czy oprawa graficzna. Cała esencja ich działalności opiera się na tym samym monotonnym przekazie. Właśnie dlatego tak ważne jest wyjście poza znany i być może bezpieczny schemat. Odkryliśmy własną ścieżkę, która przełoży się na komunikację naszych przewag nad konkurencją. Z ekscytacją obserwowałem działania zespołu marketingu w tym obszarze, a efekt ich pracy jest właśnie tym czego oczekiwałem – komentuje Marcin Małysz, prezes  EXIM tours Polska.

- Przeprowadzone badania potrzeb i emocji klientów pokazały nam, że nowy EXIM tours powinien odkrywać. Nowe kierunki podróży, ciekawe i nieoczywiste wakacyjne aktywności, jak i samą markę. Robimy to na tle unikalnego dla kategorii i charakterystycznego dla naszej marki koloru i hasła: A może by tak... zacząć odkrywać świat z EXIM torus? - dodaje Marcin Tobiasz, marketing manager EXIM tours Polska.

Mateusz Książek, dyrektor kreatywny agencji Must Be Lud, wyjaśnia, że inspiracją przy tworzeniu nowego przekazu reklamowego byli ludzie, ich potrzeby, oczekiwania i emocje, ale też po prostu codzienne rozmowy. - „A może by tak...” to bardzo elastyczny format – możemy tu ogrywać zarówno motywy, jakimi kierują się klienci, wybierając dany kierunek, na przykład chęć oderwania się od wszechobecnej zimowej szarości, ale możemy też odkrywać nieoczywiste aspekty samych wyjazdów. W lutowych odsłonach kampanii mówimy między innymi o lotach na paralotni w Turcji czy nurkowaniu na Cyprze. Każda reklama jest taką luźną podpowiedzią, jak ciekawie spędzić wolny czas – wymienia.

Nową kampanię EXIM tours będzie można śledzić w internecie, w tym mediach społecznościowych touroperatora, a także na reklamie zewnętrznej w największych polskich miastach – na dworcach, lotniskach czy w warszawskim metrze. Zakup mediów zaplanował dom mediowy dentsu X (dentsu Polska) który jest wyłącznym partnerem biura podróży w tym zakresie. Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca marca. MG

2024-02-13 15:48:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter