Grupa DER Touristik, drugi co do wielkości touroperator w Europie przeszedł rebranding. Od teraz nazywać się będzie DERTOUR. Wraz ze zmianą nazwy pojawiła się nowa identyfikacji wizualna, która ma podkreśla dynamiczną naturę firmy.
Zaplanowany na drugi kwartał 2024 r. i mający zakończyć się do końca 2025 r. rebranding Grupy wprowadza płynny motyw graficzny, symbolizujący dynamiczną ewolucję marki. Grupa DERTOUR dąży do stworzenia spójnej i rozpoznawalnej na całym świecie obecności, podkreślając wspólną siłę wywodzącą się od różnorodnych międzynarodowych ekspertów i firm turystycznych.
Dr Ingo Burmester, CEO Central Europe DERTOUR Group, wyjaśnia, że przejście z DER Touristik do Grupy DERTOUR to wyraz ambicji objęcia wiodącej roli na międzynarodowym rynku podróży i turystyki. - Chcemy stać się bardziej widoczni jako jedna silna Grupa, zwłaszcza w miejscach docelowych podróży. Nowa koncepcja projektowa zapewnia bardziej nowoczesne, emocjonalne i istotne doświadczenie marki, które pozwoli nam rozszerzyć nasz zasięg – twierdzi. Firmę tworzy 9200 profesjonalistów i 130 firm, w tym działające w Polsce. Więcej o planach rozwoju DER Touristik, w tym dla Polski, będzie można przeczytać w kolejnym wydaniu Wiadomości Turystycznych. MG