Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Artykuły » Marketing i Technologie

»

POT rusza z kampanią promującą Polskę w telewizyjnej Dwójce.

Pierwszy odcinek programu „Polska na śniadanie” widzowie Telewizji Polskiej będą mogli zobaczyć już 17 maja. Cykl potrwa do końca wakacji i będzie częścią porannego programu „Pytanie na śniadanie”. Audycja jest elementem przygotowywanego przez POT przedsięwzięcia promocyjnego: rejsu żaglowca „F. Chopin”, który przypłynie do znanych portów europejskich. Program, który ma wspierać budowanie tożsamości Polaków wokół działań promujących kraj za granicą, jest częścią kampanii promocyjnej Polski na rynkach zagranicznych, finansowanej ze środków unijnych w ramach projektu „Promujmy Polskę razem”.

 Przed nami konkurs na najlepszą pracę magisterską z zakresu gospodarki turystycznej. Organizator – Ministerstwo Sportu i Turystyki – chce ocenić prace dotyczące problematyki związanej z podnoszeniem konkurencyjności polskiej oferty turystycznej na rynku krajowym i rynkach zagranicznych. Najchętniej widziane będą teksty dotyczące wykorzystania funduszy UE dla turystyki, znaczenia organizacji wielkich wydarzeń, np. sportowych, kulturalnych, dla gospodarki turystycznej, wpływu turystyki na rynek pracy, kondycji ekonomicznej przedsiębiorstw turystycznych w Polsce, systemów zarządzania turystyką oraz promocji turystycznej Polski. Dokumenty konkursowe można składać do 31 lipca. Konkurs zostanie rozstrzygnięty 20 listopada. 27 listopada ministerstwo ogłosi jego wyniki. Patronat nad wydarzeniem objęły Wiadomości Turystyczne. MKK

2010-07-01

powrót

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter