close
|
|
Terra Mare chce nadawać na falach polskich yuppies
Luksusowa marka Triady zainwestowała w audycję na antenie radia PiN. Wspólna grupa docelowa, wspólne przedsięwzięcie. Pod koniec kwietnia ruszyła współpraca radia PiN i Terra Mare, jej efektem jest audycja dla podróżników.
Magdalena Kowalska
Dziesięciominutowe rozmowy o popularnych wakacyjnych destynacjach prowadzą Roderyk Więcek i ekspert biura podróży Peter Zralek. – Nie jest to program globtroterski ani adventure. Mówimy w nim o miejscach, które są znane, ale odkrywając ich drugie oblicze – mówi Bartłomiej Larwiński, prezes Terra Mare. Touroperator na razie przygotował dla słuchaczy radia sześć audycji. Miłośnicy podróży będą mogli posłuchać o Maroku, Zakinthos, Riwierze Tureckiej i Turcji Egejskiej oraz dwóch najczęściej odwiedzanych przez Polaków miejscowościach w Egipcie: Hurghadzie i Sharm el-Sheikh. – Program jest emitowany w każdą sobotę o 9.40 – mówi Bartłomiej Larwiński. – Na razie mamy zaplanowane audycje na mniej więcej dwa miesiące. Ze strony radia otrzymujemy sygnały, że słuchalność jest niezła, więc nie wykluczam, że zdecydujemy się przedłużyć współpracę – dodaje. Przedstawiciele Terra Mare twierdzą, że to pierwsza tego typu akcja promocyjna organizowana w Polsce. – Postawiliśmy na radio, bo to coś nowego. Wybór Radia PiN też nie jest przypadkowy. Mamy wiele wspólnego – twierdzi Larwiński. Zdaniem Marka Rakusa reprezentującego PiN, firmy mają podobną grupę odbiorców. – Oferta tego biura jest po prostu odpowiednia dla grupy naszych słuchaczy. Mówię tu o osobach dobrze wykształconych i zamożnych, które stać na ofertę wakacji z wyższej półki – precyzuje Rakus. Obydwie spółki nie chcą zdradzać szczegółów akcji, zasłaniając się tajemnicą handlową. – Współpraca jest wielowymiarowa, tyle mogę powiedzieć – kwituje Rakus. – No i kosztowna, ale szczegółów nie zdradzę – podsumowuje Larwiński.
2010-06-16
powrót
|
|
|
|
»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku » więcej |
|
|