Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Artykuły » Biura

»

Piłka w grze, klient w garści

Mecze siatkówki w ramach Ligi Światowej cieszą się dużym zainteresowaniem, na którym korzysta biuro podróży. Alfa Star już po raz piąty zostało sponsorem Ligi Światowej w piłce siatkowej. W tym roku po raz pierwszy postanowiło przyznawać bilety na mecze w ramach Ligi jako gratisy w ramach oferty promocyjnej z okazji Dnia Dziecka.

Bilety otrzymają także agenci, którzy najlepiej sprzedali promocyjną ofertę. Firma przeznaczyła na potrzeby promocji 1,2 tys. biletów. Przedstawiciele biura liczą na to, że mecze siatkówki w ramach Ligi Światowej cieszą się ogromną popularnością, a bilety na nie są w tej chwili towarem deficytowym. W poprzednich latach w Alfa Star potrafiły się rozejść w ciągu dwóch dni. – Nasi agenci pytają o nie już wcześniej. Już na miesiąc przed pierwszym meczem rozdzwaniają się telefony. Teraz akurat jest dobry moment na taką akcję, bo dzięki temu spóźnialscy zmobilizują się do rezerwacji wycieczek – mówi Małgorzata Kozakowska, dyrektor marketingu
w biurze Alfa Star. JM

2010-06-16

powrót

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter