close
|
|
Ecco Holiday współpracuje z The Body Shop
Biuro rozpoczęło kampanię promocyjną z jednym z koncernów kosmetycznych. Grecja i świeże oliwki, Hiszpania i pomarańcze oraz Egipt z anyżem to trzy odpowiedniki zapachowe, które mają wywołać pozytywne skojarzenia u klientów
A wszystko pod patronatem światowej marki - pewniaka.
Wraz z firmą The Body Shop przygotowujemy specjalne konkursy, w których można wygrać zapachowe pakiety sieci o woni oliwek, mandarynek oraz korzeni – informują z dumą przedstawiciele biura. To część nowej, ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej Ecco Holiday (biuro trzyma jej koszt
w tajemnicy). Celem jest kreowanie pozytywnego wizerunku marki. Bazuje ona na wykorzystaniu motywów i skojarzeń zapachowych z pozytywnymi wrażeniami z wakacji. Działania promocyjne będą pojawiać się w prasie kobiecej i portalach internetowych. Na potrzeby kampanii powstała również specjalna strona w sieci. Ostatnią odsłoną akcji ma być wielki konkurs wakacyjny realizowany na antenie Radia RMF FM, w którym będzie można wygrać 10 dwuosobowych wycieczek. Jego tematyka jest oparta na założeniach kampanii zapachowej. MAK
2010-06-16
powrót
|
|
|
|
»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku » więcej |
|
|