Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Artykuły » Regiony

»

Polski weekend daje kopa?

Nowe trendy, nowe mody. Turystyka to nie tylko twarde dane ale również tak zwany lifestyle rządzący się swoimi prawami, przekonywali uczestnicy panelu dyskusyjnego „Nie gaz, nie ropa, ale polski «łikend» daje kopa”.

W spotkaniu zorganizowanym przez Wyższą Szkołę Organizacji Turystyki i Hotelarstwa wzięli udział branżowi eksperci. Jego tematem było poszukiwanie nowych trendów w turystyce oraz promowanie aktywnego wypoczynku. Paneliści rozmawiali o tym czy, Polska jest atrakcyjnym krajem do uprawiania turystyki, czy wykorzystuje swój potencjał i jaki jest udział turystyki w gospodarce kraju, a jaki mógłby być. W dyskusji przywoływano światowe trendy, które w Polsce wciąż są mało widoczne a mogłyby być komplementarną formą wypoczynku dla odwiedzających nasz kraj turystów. Zgromadzeni eksperci rozmawiali również o promocji Polski w świecie i o tym, czy sami Polacy są dobrymi ambasadorami swojego kraju.
W spotkaniu uczestniczyli między innymi: Jan Korsak, prezes PIT, Elżbieta Wąsowicz-Zaborek z Polskiej Organizacji Turystycznej i Tomasz Dziedzic z Instytutu Turystyki. MKK


29 maja 2010, Panel Dyskusyjny „Nie gaz, nie ropa, ale polski «łikend» daje kopa”, Warszawa. Patronat medialny nad imprezą objęły „Wiadomości Turystyczne”.

2010-07-01

powrót

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter