Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Artykuły » Regiony

»

Kostka Bagińskiego w Berlinie

Ma być intrygująco i nowocześnie, przekonuje Tomasz Bagiński, polski grafik odpowiedzialny za przygotowanie narodowej kampanii promocyjnej w trakcie targów ITB w Berlinie. – Chcemy pokazać, że Polska to kraj inspirujący i różnorodny – dodaje Rafał Szmytke, prezes POT.

Biała kostka, stworki i najnowocześniejsze technologie 3D. Te trzy elementy studio Platige Image połączyło w jedno i dzięki temu powstała koncepcja promocyjna skierowana do mieszkańców Berlina oraz uczestników Międzynarodowych Targów Turystycznych ITB. Jej autorami są Tomasz Bagiński i Marcin Kobylecki. Budżet projektu wynosi 2,5 mln zł.
Ale o co chodzi?
– Chcemy przede wszystkim zaintrygować tych, co przybędą na targi – mówi Bagiński. A wszystko za pomocą białej kostki rozdawanej każdemu uczestnikowi podczas ceremonii otwarcia. Będzie ona symbolem Polski, a jednocześnie ma odgrywać rolę swoistego przewodnika, odsłaniającego różne oblicza kraju prezentowane w specjalnie przygotowanych, wyświetlanych na stoisku filmach. Dodatkowo na ceremonię otwarcia zostanie przygotowany multimedialny pokaz, opowieść o Polsce, w technologii 3D, gdzie biała kostka okaże się szczególnie pomocna. Jej ruch spowoduje reakcje z trójwymiarowymi elementami na ekranie. W ten sposób uczestnicy udadzą się w wirtualną podróż, poznając wybrane przez nich atrakcje kraju. Ich tematem będzie np.: polska przyroda, kultura, turystyka oraz mistrzostwa Europy w 2012 r. Puentą widowiska będzie pokaz taneczny grupy Volt oraz laureatów polskiej edycji show „You can dance” w choreografii Augustina Egurroli. – Nie będzie to zwykłe widowisko, ale minispektakl o czterech porach roku pokazanych przez ruch i ekspresję tancerzy – komentuje Egurrola.
Na ulicach będzie się działo
POT oraz studio Platige Image zdecydowały, że promować będziemy się także w terenie. W tym celu powstała koncepcja stworków, czyli modnych tzw. urban toys. Technologiczne postacie mają kojarzyć się z kreatywnością, nowoczesnością oraz witalnością. Każda z nich opisana będzie jedną z liter wyrazu POLEN i ozdobiona motywem piłki futbolowej symbolizującej Euro 2012. MAK

2011-03-29

powrót

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter