Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Artykuły » Biura

»

Porozumienie z klientami

Brytyjski oddział TUI wypłaci odszkodowanie 98 klientom, którzy zachorowali w czasie organizowanych przez touroperatora wakacji w Bułgarii. Kolejnych 40 turystów nadal walczy z firmą o rekompensatę.

Podróżni złożyli pozew zbiorowy przeciwko organizatorowi w związku z zachorowaniem wywołanym niską higieną, jaka panowała w hotelu Riu Miramar w Bułgarii w 2006 r. Touroperator poinformował, że udało mu się osiągnąć porozumienie z częścią ze 138 podróżnych. Wysokość odszkodowania, jakie firma przyznała klientom nie została podana do publicznej wiadomości. MG

2011-04-15

powrót

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter