Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Artykuły » Destynacje

»

18 milionów funtów na promocję Wielkiej Brytanii

easyJet nawiązał współpracę na najbliższe cztery lata z VisitBritain. Jej celem jest promocja Wielkiej Brytanii jako atrakcyjnej destynacji turystycznej.

Kontrakt, warty ponad 18 milionów funtów, ma pomóc przyciągnąć do Wielkiej Brytanii jeszcze więcej zagranicznych turystów. W planie działań nie zabrakło wykorzystania takich wydarzeń, jak ślub księcia Williama, Diamentowy Jublieusz Królowej oraz rozgrywki sportowe w 2012 r. Celem kampanii jest podniesienie takich wskaźników, jak ilość przyjazdów z zagranicy do Wielkiej Brtyanii, o dodatkowe cztery miliony osób, wysokość wydatków odwiedzających o ponad dwa miliardy funtów oraz stworzenie dodatkowych 50 tys. miejsc pracy na terenie całego kraju. Działania easyJet skoncentrują się głównie we Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii oraz Szwajcarii, a więc na najważniejszyh dla kraju rynkach turystyki przyjazdowej. – Ponad 300 milionów Europejczyków mieszka w odległości godziny jazdy od lotniska, na które przylatuje easyJet – mówi Carolyn McCall, CEO w easyJet. – Ta współpraca pomoże nam przywieźć do Wielkiej Brytanii jeszcze więcej podróżnych – dodaje.
easyjet to firma z prywatnego sektora, ktora ostatnio zainwestowala w targetowane dzialania marketingowe, warte 100 milionow funtów. 50 milionów pochodzi z sektora prywatnego, kolejne 50 mln wyłożyło państwo w postaci kontrybucji wniesnionych przez VisitBritain. MG

2011-06-15

powrót

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter