Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Artykuły » Marketing i Technologie

»

Blogerzy wypromują Polskę

Polska Organizacja Turystyczna inwestuje w nowoczesne formy promocji. Jednym z tematów, poruszanych na niedawnej naradzie dyrektorów POIT-ów, było wykorzystanie części funduszy promocyjnych POT na organizację pobytów studyjnych dla zagranicznych blogerów.

– Autorzy, których chcemy zaprosić, muszą spełniać określone kryteria. Redagowany blog musi być opiniotwórczy, publikować bezpośrednie relacje z Polski oraz istnieć od co najmniej 12 miesięcy, być regularnie prowadzony i mieć oglądalność na odpowiednio wysokim poziomie. Oczekujemy także od autorów, że podczas wizyty w Polsce nakręcą odpowiedni materiał wideo z wyjazdu, który zostanie opublikowany na blogach – mówi Paweł Lewandowski, dyrektor Departamentu Instrumentów Marketingowych POT. Każdy z blogerów musi się zdecydować, w której z grup tematycznych podejmie relacje z Polski. Te grupy to: turystyka aktywna, kulturowa i natura.
Najbardziej popularne blogi notują w ciągu doby nawet kilkadziesiąt tysięcy odsłon. Treści, które będą na nich publikowane, na pewno wywołają dalsze dyskusje i wymianę poglądów, dlatego mogą się one okazać bardzo skutecznym narzędziem promocyjnym.
– Grupą, do której chcemy dotrzeć są młodzi ludzie. To oni najczęściej są czytelnikami blogów, dlatego też ważne jest odpowiednie zdefiniowanie grup tematycznych – wyjaśnia Paweł Lewandowski. W przeciągu 6 miesięcy, kiedy to blogerzy będą musieli się wykazać, POT zbada efektywność blogowej promocji. Na organizację wszystkich study tourów POT ma ok. pół miliona zł. JM

2011-06-15

powrót

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter