Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Artykuły » Biura

»

Dobry kwartał TUI Poland

Dane na koniec marca 2011 r. pokazują, że TUI Poland odnotowało wzrost sprzedaży oferty letniej o 48 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Liczba klientów biura wzrosła o 55 proc.

Choć wielu przedstawicieli branży narzeka na spadek obrotów i zwlekanie klientów z decyzją o wykupieniu imprezy, TUI Poland chwali się wzrostami sprzedaży.
– Mimo 70-proc. spadku rezerwacji na kierunkach egipskich i tunezyjskich, uzyskujemy dobre wyniki – mówi Marek Andryszak, prezes TUI Poland.
– Jako jedyny touroperator nie wymagamy od klientów dopłat paliwowych i posiadamy szeroką bazę destynacji, co na polskim rynku turystycznym nie jest standardem – dodaje Andryszak. – Firma przeszła na system gwarancyjny w hotelach, a to oznacza, że dokonuje przed sezonem przedpłat za zarezerwowane miejsca – tłumaczy Piotr Haładus, dyrektor ds. marketingu w TUI Poland. – W takiej sytuacji cena za nocleg może być dwa razy korzystniejsza niż przy płaceniu dopiero w momencie pozyskania klientów. W tym roku, podobnie jak w poprzednim, klienci najczęściej pytają o wakacje w Turcji, a zwłaszcza o region Antalii. Urlop w Turcji cieszy się powodzeniem głównie z powodu dobrego stosunku ceny do jakości. Ostatnimi czasy touroperator zanotował także wzrost zainteresowania Wyspami Kanaryjskimi, a wydarzenia w Egipcie sprawiły, że klienci chętniej rezerwują dziś tańszą ofertę do Bułgarii. Obecnie TUI Poland ogłosiło rozpoczęcie sprzedaży oferty last minute, w której rabaty na wyjazdy majowe i realizowane w początkach czerwca sięgają do 50 proc. katalogowej ceny wyjazdu. W ofercie znalazły się propozycje wczasów w Bułgarii, Turcji, na Krecie, Korfu i Gran Canarii. Touroperator przygotował także ofertę skierowaną do osób zainteresowanych wylotami w miesiącach wakacyjnych lub we wrześniu. W ramach promocji „Ostatni dzwonek”, ceny wyjazdów rozpoczynają się już od 1149 zł/os., a ofertą objęte są propozycje z katalogów TUI Family i TUI Samolotem. „Ostatni dzwonek” potrwa do końca maja, do tego czasu obowiązuje gwarancja niezmienności ceny gratis oraz brak dopłat paliwowych. Naszą ideą jest pokazanie, że nie rezygnując z jakości, można oferować atrakcyjne ceny – wyjaśnia Haładus. MG


dossier:
TUI Poland zleciło firmie MillwardBrown SMG/KRC badania postrzegania marki, które wykazały, że firma znajduje się na drugiej pozycji wśród polskich touroperatorów w obszarze „Top of Mind” (spontaniczna znajomość marki). Jako główny powód wyboru TUI na organizatora wyjazdów
z rodziną respondenci wskazują gwarancję bezpieczeństwa i jakości. 

Badania – marzec 2011. Grupa celowa TUI N=500
i grupa celowa TUI Family N=500

2011-06-30

powrót

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter