Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Artykuły » Biura

»

Wirtualny kontakt

Od kilku tygodni fani Itaki rozmawiają na czacie z konsultantami na temat kraju, z którego ostatnio wrócili wysłannicy firmy. Pomysł narodził się jako odpowiedź na pytania, kierowane przez fejsbukowych fanów do touroperatora, dotyczące hoteli, na które zwrócili uwagę, planując swoje wakacje.

Jak twierdzi Itaka, zainteresowanie rozmowami jest duże, a poruszane tematy dotykają zarówno przebiegu samego wyjazdu, jak i kwestii związanych z pobytem w wakacyjnym miejscu. – Czat, podczas którego na pytania odpowiada jeden z uczestników study touru, zapowiadamy wcześniej – wyjaśnia Piotr Henicz, wiceprezes Itaki. – Zawsze podawany jest także temat przewodni, czyli kraj, o którym będzie można podyskutować, tak by wszyscy zainteresowani mogli wcześniej przygotować się do rozmowy
– dodaje. Podkreśla też, że taka forma kontaktu z klientami to także możliwość przekazania im informacji,
na które często brakuje miejsca w katalogu, jak wyjątkowy charakter wakacyjnego miejsca, polecane knajpki
i sklepy.
– Dzięki portalowi społecznościowemu możemy podzielić się z internautami radosnymi wydarzeniami, otrzymywanymi nagrodami oraz informacjami w trakcie kryzysów, jak ten w Afryce Północnej – mówi Henicz. – Możemy zaooferować internautom naszą pełną dyspozycyjność, szybkie odpowiedzi na pytania i udział w każdej dyskusji – konkluduje Henicz.
Itaka przyznaje, że opinie internautów są brane pod uwagę przy przygotowaniu kolejnych katalogów, bo dzięki nim łatwiej jest spełniać
wakacyjne marzenia klientów. MG

2011-08-01

powrót

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter