Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Artykuły » Marketing i Technologie

»

Meksyk z nową kampanią

W ramach przygotowań do zakończenia ostatniej ery zapisanej w kalendarzu Majów, rząd Meksyku promuje kampanię „Mundo Maya”. Prezydent Meksyku, Felipe Calderón Hinojosa, przedstawił nową kampanię promującą program Kultura i Dziedzictwo Majów w Meksyku.

Prezydent Meksyku, Felipe Calderón Hinojosa, przedstawił nową kampanię promującą program Kultura i Dziedzictwo Majów w Meksyku. Jej głównym celem jest zwiększenie liczby turystów, która w tym momencie wynosi 250 tysięcy osób miesięcznie. Meksyk zamierza w ten sposób dostać się do pierwszej piątki krajów odwiedzanych przez największą liczbę turystów. Na 2012 rok szacowany jest przyjazd około 52 milionów osób do południowo-zachodniej części Meksyku. Zakłada się, że wydadzą oni prawie 23 miliony dolarów.
Kampania trwać będzie do 21 grudnia 2012 roku, kiedy to kończy się kalendarz Majów. Każda era w nim zapisana składa się z 1,872 tys. lat. W akcji będzie brało udział pięć regionów: Campeche, Chiapas, Quintana Roo, Tabasco oraz Yukatan. Obszar, na którym znajdują się te regiony posiada sześć obiektów wpisanych na listę UNESCO.
Wraz z kampanią, Meksyk rozpoczął inwestycję w infrastrukturę transportową, zwiększającą możliwości dostępu do różnych archeologicznych obiektów, biorących udział w Meksykańskim Świecie Majów. AL

2011-08-01

powrót

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter