Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Artykuły » Regiony

»

Powstał program partnerski dla wesołych miasteczek

Portal Parkmania.pl wprowadził kartę rabatową Funpass, oferującą zniżki do polskich parków rozwrywki.

Rabaty sięgają 50 proc., a skorzystać z nich mogą osoby, które do parku wybiorą się we czwórkę (zasada 1+3 – jedna osoba zabiera trzy dodatkowe). Karta, która kosztuje 19 zł, a jej okres ważności wynosi 12 miesięcy, zachęcać ma turystów do odwiedzania rodzimych parków rozrywki i spędzania czasu wolnego w aktywny sposób. Wśród partnerów znajdują się takie obiekty, jak Jurapark w Bałtowie, Krasiejowie i Solcu Kujawskim, Rabkoland, Park Miniatur Świat Marzeń, Dinozatorland, Park Wodny w Krakowie i wiele innych. – Obecnie w naszej ofercie znajduje się 41 obiektów, które honorują kartę Funpass – informuje Anna Marasek, pomysłodawczyni i współzałożycielka portalu. – Są to nie tylko parki rozrywki, ale również kina 5D, sala zabaw, centra rozrywki typu Hulakula czy też Arena Laser Games, aquaparki we Wrocławiu, Krakowie – dodaje. Na początku czerwca portal startował z listą 30 obiektów, dziś jest ich ponad 40, nadal prowadzone są rozmowy z kolejnymi partnerami. Plan zakłada, że lista obiektów powinna być różnorodna, dostosowana również do pogody, a więc nie tylko obejmować parki na świeżym powietrzu, ale i miejsca typu „indoor", gdzie można bawić się, gdy pada deszcz czy śnieg.– Udało nam się nawiązać współpracę z najchętniej odwiedzanymi polskimi parkami. Lista partnerów będzie się powiększać, prowadzimy rozmowy z kolejnymi obiektami – mówi Anna Marasek, pomysłodawczyni i współzałożycielka portalu. – Inicjatywa Parkmania.pl oraz powiązana z nią karta rabatowa Funpass wpisuje się w trend grupowania tematycznego walorów, atrakcji i produktów turystycznych – twierdzi Cezary Molski, wicedyrektor Departamentu Współpracy Regionalnej Polskiej Organizacji Turystycznej. – Wąska, ale szczególnie dynamicznie rozwijająca się nisza miejsc i obiektów rozrywki rodzinnej, przede wszystkim parków rozrywki i poświęcony jej portal to sposób na ukierunkowanie oferty turystycznej do określonego odbiorcy oraz możliwość współpracy podmiotów w jego ramach. Współpraca ta wzmacniana jest poprzez program karty rabatowej, która w łatwy sposób może zachęcać klientów do zapoznania się ze wszystkimi miejscami turystycznymi, nie tylko programu – dodaje Molski. W 2004 roku w Polsce znajdował się zaledwie jeden park rozrwyki – park dinozaurów w Bałtowie. Dziś jest ich w całej Polsce 18. Celem portalu jest aktualizacja informacji o tego typu obiektach zarówno w Polsce, jak i zagranicą, ma on pełnić także funkcję platformy społecznościowej, stąd możliwość umieszczania opinii z wizyt w parkach. – Dla parków Parkmania.pl to dodatkowy kanał komunikacji, a karta Funpass, to uzupełniający go element promocji – konkluduje Anna Marasek. Funpass można zakupić na stronie Parkmanii i to właśnie z jego sprzedaży pochodzą wpływy portalu. Parkmania nie otrzymuje bowiem prowizji za sprzedaż biletów. – Portal z założenia ma zdywersyfikowane źródła przychodu, Funpass jest jednym z nich – tłumaczy Marasek. Udział obiektów jest bezpłatny, w ramach współpracy zobowiązane są one do udzielania rabatu na swoje usługi i produkty. MG

2011-09-01

powrót

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter