Artykuły » Marketing i Technologie
»
Klienci posłuchają gwiazd show-biznesu
W kampanii reklamowej Grecos Holiday swojego wizerunku użyczyła Anna Wyszkoni. Wykorzystując image piosenkarki, touroperator chce zachęcić klientów do wyjazdu na urlop do Grecji.
Współpraca z celebrytą to nic nowego w branży reklamowej
– z tej metody pozyskiwania klientów korzystają firmy, które mogą pozwolić sobie na pokaźny budżet marketingowy. Do ich grona co raz częściej dołączają polscy touroperatorzy. – Zdecydowaliśmy się podjąć współpracę
z Anią Wyszkoni, ponieważ wierzymy, że zaangażowanie gwiazdy do promocji wpłynie pozytywnie na budowę naszego wizerunku jako organizatora beztroskich wakacji – mówi Janusz Śmigielski, wiceprezes Grecos Holiday.
– Znana twarz przyciąga uwagę potencjalnego klienta i pozwala marce wyróżnić się z tłumu. Wpływa pozytywnie na wizerunek reklamowanego brandu. Akcja realizowana jest w kilku mediach – w telewizji, internecie, Ania Wyszkoni pojawia się na layoutach reklamowych wykorzystywanych w prasie oraz w materiałach POS przekazywanych współpracującym agentom. – Już po dwóch tygodniach otrzymaliśmy głosy z rynku, że kampania jest odbierana pozytywnie. Agenci informowali nas o tym, że sami zwrócili na nią uwagę. Liczymy, że efekt będzie wymierny i długofalowy – konkluduje Śmigielski. MG
2011-08-15
powrót