close
|
|
Lotniskowa promocja
Kraków zakończył kampanię promocyjną w portach lotniczych. Była to pierwsza tak zintensyfikowana promocja tego miasta na polskich lotniskach.
Kampania promocyjna stolicy Małopolski rozpoczęła się na początku lipca, wraz z objęciem przez Polskę przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej. Kraków promował się na lotniskach największych polskich miast: w Warszawie, Katowicach, Poznaniu, Gdańsku i Wrocławiu. – Celem kampanii było ugruntowanie wizerunku
Krakowa jako nowoczesnego, dynamicznego i przyjaznego centrum na mapie Europy, w którym historia i tradycja przenika się z nowoczesnością. – mówi Marcin Kandefera, dyrektor Wydziału Informacji, Turystyki i Promocji Miasta w Krakowie. W kampanii wykorzystano fotografie najbardziej znanych zabytków Krakowa: Zamek Królewski na Wawelu, wnętrze Teatru im. J. Słowackiego oraz fontannę Żaka Krakowskiego na pl. Mariackim. Fotografiom nadano nieszablonową formę poprzez oprawienie ich layoutem kojarzącym się z Facebookiem: „Like”, „Share” i „Love”. Pomysłodawcą koncepcji i realizatorem kampanii był Wydział Informacji Turystyki i Promocji Miasta w Krakowie. Za realizację projektu odpowiadała krakowska agencja reklamowa Adheads. Gmina wydała na nią ponad 200 tys. zł. MGO
2011-09-30
powrót
|
|
|
|
»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku » więcej |
|
|