Artykuły » Marketing i Technologie
»
Wisła skutecznie walczy o turystów
Wisła jako kolejne miasto zorganizowała akcję „Weekend za pół ceny”. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę. W czasie trwania akcji do rodzinnego miasta Małysza przyjechało bowiem zdecydowanie więcej turystów niż w zwykły weekend.
Chęć udziału w przedsięwzięciu zgłosiło ponad 70 obiektów reprezentujących głównie bazę noclegową i gastronomiczną. Z promocyjnej oferty noclegowej skorzystało prawie 500, a z restauracyjnej ok. 3 tys. turystów. Do organizatora dotarły informacje, że niektóre pensjonaty i apartamenty były zajęte nawet w 80-100 proc. Obłożenie przeżywały również punkty rozrywki i instytucje kultury – m.in. kolej linowa na Stożku i Muzeum Beskidzkie. W ciągu 3 dni skocznię narciarską im. A. Małysza odwiedziło ponad 600 osób. - Z pewnością ta akcja sprawiła, że w sobotę na skoczni pojawiło się aż tyle osób. To był dobry pomysł, bo w innym przypadku do Wisły przyjechałoby zdecydowanie mniej turystów – mówi Andrzej Wąsowicz, wiceprezes PZN, który jest administratorem obiektu.
Dla turystów organizatorzy akcji przygotowali także dodatkowe atrakcje w postaci gry terenowej „Zdobądź Wisłę za połowę”, wycieczek górskich, warsztatów rowerowych, przejażdżek samochodem rajdowym, spotkania z piosenką turystyczną czy koncert zespołu „Wolna Grupa Bukowina”. W sportowo-rozrywkowych przedsięwzięciach wzięło udział ponad 1, 5 tys. osób. Akcja „Wisła za pół ceny” odbyła się w dn. 4-6 listopada z inicjatywy Wiślańskiej Organizacji Turystycznej przy udziale Urzędu Miejskiego w Wiśle. MC
2012-01-16
powrót