Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Artykuły » Marketing i Technologie

»

POT rozbudza emocje

Kampania wizerunkowo-produktowa Polski na trzech rynkach – francuskim, brytyjskim i niemieckim – zbiera pochlebne recenzje, na razie głównie w polskiej prasie. Czy została zauważona przez adresatów?

Na konferencji prasowej 14 grudnia POT podsumował dotychczasowe efekty kampanii Polski. Zasięg kampanii telewizyjnej zmierzono, badając jaki procent mieszkańców danego kraju zobaczył spot lub film promujący Polskę co najmniej trzy razy. Wyniki są imponujące: we Francji – 52 proc., w Wielkiej Brytanii – 36 proc., a w Niemczech – 32 proc. Drugie badanie dotyczyło zasięgu kampanii prasowej, przy podobnym kryterium. Jak się okazało 85 proc. Brytyjczyków, 72 proc. Niemców i 50 proc. Francuzów zobaczyło ogłoszenia promujące Polskę co najmniej trzy razy. 

I prasa, i Facebook
Kampania ma swoje odsłony outdoor w środkach komunikacji publicznej i duże nasilenie w Internecie. Są to ogłoszenia na portalach turystycznych oraz działania aktywizujące w mediach społecznościowych: kanał konkursowy na YouTube, trzy strony rynkowe na Facebooku, gra online. Organizowane przez POT Study Tours objęły tym razem nie tylko touroperatorów i dziennikarzy, ale także blogerów. Spot i filmy produktowe można obejrzeć na „trawelce” POT-u i na YouTube. 

Pozytywne skojarzenia i emocje
Współpracą z agencją, która nakręciła spot wizerunkowy o Polsce i filmy produktowe (kosztem 800 tys. zł) zajmowała się p. Barbara Tutak z POT. Jak wyjawiła na konferencji była to dla niej twórcza przygoda. Pomysł polegał na wzbudzeniu pozytywnych skojarzeń poprzez pokazanie atrakcji Polski oczami turystów. Wielu przyjedzie na Euro 2012: w tle pojawia się logo turnieju. Kampania, którą zainaugurował rejs y/s Fryderyk Chopin, zakończy się bowiem wraz z rozpoczęciem Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej.

2012-01-30

powrót

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter