Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Artykuły » Biura

»

Orlica touroperatorem

Polska branża turystyczna wzbogaciła się o nowego touroperatora. Orlica przekształciła się z biura agencyjnego w organizatora wycieczek.

Orlica na rynku turystycznym działa od 2003 roku. Od sześciu lat biuro specjalizuje się w wysyłaniu polskich turystów na Wyspy Kanaryjskie. – Decyzja o przeobrażeniu się w touroperatora to dla nas naturalna droga ewolucji. Chcieliśmy mieć wpływ na ofertę, którą sprzedajemy – mówi Łukasz Zając, dyrektor zarządzający biura podróży Orlica. Pierwszą destynacją touroperatora jest Fuerteventura. W przyszłym sezonie organizator planuje otworzyć się na inne Wyspy Kanaryjskie – Teneryfę oraz Lanzarote, a w przyszłości także na Gran Canarię. Orlica promuje Fuerteventurę nie tylko od strony jej plaż, ale i jako miejsce aktywnego wypoczynku dla miłośników nurkowania, windsurfingu czy kitesurfingu. Za zakup wycieczki klienci dostają w prezencie vouchery na kursy sportów wodnych. Organizator podkreśla, że przy przygotowaniu oferty kładziono duży nacisk na jakość hoteli. Dobierane one są według ścisłych kryteriów jakościowych, do których należą bardzo dobre opinie na portalach opiniotwórczych, takich jak Holidaycheck czy Tripadvisor, a także szczegółowych wizytacji. Sześć z trzynastu hoteli, dostępnych w ofercie biura, jest nowością na rynku polskim. Touroperator zaznacza również, że stawia na jakość obsługi posprzedażowej – na 30 osób przypada jeden rezydent. W tym sezonie biuro planuje wysłać na wakacje 750 osób. – Naszym planem jest zostać „destination” liderem w ciągu 3 lat, rozbudować siatkę połączeń z tym regionem, oraz rozbudować sieć „autoryzowanych” agentów – dodaje Zając. W tym sezonie organizator zapewnia swoim klientom wyloty z Warszawy, Katowic i Wrocławia. MGO

2012-02-15

powrót

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter