Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Artykuły » Marketing i Technologie

»

Rainbow Tours stawia na design

Nowo otwarte salony Raibow Tours odbiegają wizerunkiem od dotychczasowych. Jak informuje touroperator, powstały one w ramach realizacji strategii powiązania sprzedaży produktów turystycznych z segmentu wypoczynek i rozrywka z działaniami prowadzonymi w sferze biznesowej.

Pierwsze biuro podróży stworzone zgodnie z nową koncepcją mieści się na terenie parku biznesowego New City w Warszawie. Na 100 m kw. poza ekspedycją znalazła się niewielka sala konferencyjna, w której zaciszu można prowadzić rozmowy z kontrahentami korporacyjnymi. – Od dłuższego czasu zależało nam na stworzeniu odpowiedniego miejsca do obsługi branży MICE – mówi Radomir Świderski z Rainbow Tours. – Otwarcie biura w New City to według nas świetna okazja do zrealizowania planów wyjścia z turystyczną ofertą do warszawskiego biznesu. Jesteśmy przekonani, że udział przychodów i zysków naszej spółki pochodzący z obsługi tego segmentu klientów będzie się stale zwiększał. To w nim upatrujemy szansę na zwiększenie udziału Rainbow Tours w rynku podróży tak indywidualnych, jak i służbowych – konkluduje Świderski. Kolejnym biurem zaaranżowanym według nowej koncepcji, jest punkt obsługi klienta na warszawskim Wilanowie otwarty w drugiej połowie stycznia. MG

2012-02-15

powrót

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter