Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Artykuły » Marketing i Technologie

»

Dolny Śląsk ruszył z nową kampanią

Spot reklamujący region pojawi się w 46. krajach Europy. Kampania „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia” ma na celu wypromowanie jednolitej, silnej i wyrazistej marki i zbudowanie wizerunku województwa atrakcyjnego turystycznie.

Założeniem jest, aby kampania dotarła do jak najszerszej grupy
odbiorców w Polsce oraz do potencjalnych turystów zainteresowanych EURO 2012. Spot został przygotowany w czterech językach: polskim, niemieckim, angielskim i francuskim. Kampania jest adresowana przede wszystkim do Polaków, Niemców i Czechów oraz wszystkich, którzy przyjadą do Polski na EURO 2012.
– Chcemy zainteresować Dolnym Śląskiem osoby w szerokim prze-
dziale wiekowym, promujące aktywny tryb życia, chętnie odkrywające rzeczy wcześniej nieznane, szanujące historyczną różnorodność i specyfikę pogranicza regionu – mówi Marek Staniewicz, zastępca dyre-
ktora Wydziału Promocji w Urzędzie Marszałkowskim Województwa
Dolnośląskiego.
W 45-sekundowym spocie zaprezentowano 6 miejsc na Dolnym Śląsku: Krzeszów – Sanktuarium, Stawy Milickie – rezerwat przyrody, Osówkę – podziemne miasto, Jezioro Bystrzyckie – zaporę wodną, Wałbrzych – Zamek Książ oraz Wrocław – Ostrów Tumski. Koszt kampanii wynosi ponad 9 mln złotych, z czego ponad 6 mln zł pochodzi z funduszy unijnych.
Kampania reklamowa potrwa do czerwca br. Planowane jest nakręcenie kolejnych odcinków spotu, ukazujących kolejne, równie ciekawe, miejsca Dolnego Śląska. – Jest to jednak plan, a wiele zależy zarówno od funduszy, jak i od sukcesu obecnego filmu reklamowego – dodaje Staniewicz. MGO

2012-04-15

powrót

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter