Artykuły » Marketing i Technologie
»
Podlaskie stawia na kobiety
Województwo Podlaskie ruszyło z nową kampanią promocyjną. Spoty reklamowe i liczne eventy promują region jako miejsce, w którym odnaleźć można spokój i ukojenie.
Ubiegłoroczna kampania pod hasłem „Natura przejawia się różnie” odniosła na tyle duży sukces, że postanowiono kontynuować działania promocyjne, realizowane w tym roku pod hasłem „Odwieczna potrzeba natury – Podlaskie. Bogactwo różnorodności”. Promocja regionu prowadzona jest poprzez otwarte wystawy, prezentowane w największych miastach Polski, którym towarzyszą oryginalne performance’e artystyczne oraz akcje reklamowe w środkach masowego przekazu. W nowym spocie promocyjnym główne role należą do kobiet – dzikich, tajemniczych, galopujących na koniach amazonek – pędzących ku naturze. – Prezentując w ten sposób województwo, chcieliśmy zaintrygować odbiorcę, przekonać, że Podlaskie jest regionem kreatywnym, zaskakującym i co najważniejsze inspirującym – mówi Magdalena Łyżnicka-Sanczenko, dyrektor Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego. W ramach kampanii przygotowano także krótkie materiały filmowe, przedstawiające region poprzez działalność konkretnych osób. Zarówno spot, jak i etiudy będą emitowane na 3 kanałach należących do grupy Discovery: Discovery Channel, Animal Planet i TLC. W sumie zaplanowano około 200 wyświetleń. Bohaterami trzech minutowych spotów stali się światowej sławy fotografik Tomasz Tomaszewski, znana projektantka mody Elwira Horosz oraz tancerze z grupy Nofiltrato. – To właśnie oni mają przekonać naszych potencjalnych odbiorców, że istnieje w Polsce miejsce niezwykłe, które jest nie tylko celem turystów, ale również krainą twórczych poszukiwań i artystycznych eksperymentów – dodaje Łyżnicka-Sanczenko. Kampania potrwa do 3 września, a całościowy koszt jej realizacji ma nie przekroczyć 600 tysięcy złotych. MGO
2012-06-15
powrót