Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Artykuły » Marketing i Technologie

»

Wróć. Nie widziałeś wszystkiego

O tym, że mistrzostwa EURO 2012 są jednym z kluczowych wydarzeń promocyjnych Polskiej Organizacji Turystycznej, wiadomo od dawna. Na turnieju promocja kraju jednak się nie skończy.

Strategia promocji Polski zakłada wykorzystanie zadowolenia turystów zagranicznych z pobytu w naszym kraju. – Jestem spokojny, że ci, którzy przyjechali do Polski, wyjadą zadowoleni i będą naszymi ambasadorami – mówi Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Tu-
rystycznej. Po zakończeniu rozgrywek narodowa organizacja zamierza przeprowadzić kolejną kampanię „Wróć. Nie widziałeś wszystkiego”.
– Tak jak na początku kampanii „Feel Invited” posługiwaliśmy się rekomendacją, tak i teraz podkreślamy zadowolenie z pobytu w Polsce. Ponad 80 proc. kibiców deklaruje chęć powrotu do Polski, a 90 proc. twierdzi, że poleci nasz kraj innym – mówi Rafał Szmytke. Kampania będzie prowadzona do połowy 2013 r. w Belgii, Danii, Holandii, Francji, Szwecjii i Wielkiej Brytanii. Efektem ma być wzrost wydatków turystów zagranicznych do poziomu 7 mld dol. MG

2012-07-16

powrót

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter