Artykuły » Marketing i Technologie
»
Niemcy i Ukraińcy ciekawi Polski Wschodniej
Podsumowanie kampanii „Piękny Wschód” wypada optymistycznie – coraz większe zainteresowanie rejonami objętymi promocją widać wśród sąsiadów zza wschodniej i zachodniej granicy.
Przedstawione na konferencji Polskiej Organizacji Turystycznej wyniki badań skuteczności „Pięknego Wschodu” potwierdzają pozytywne opinie, którymi kampania cieszyła się od samego początku. Sam serwis PieknyWschod.pl doczekał się 552 585 unikatowych użytkowników. W Polsce działania realizowano od lipca 2010 r. do lipca 2012 r. W końcowym etapie realizacji projekt objął swoim zasięgiem także tereny Niemiec i Ukrainy. Materiały reklamowe kampanii, w tym broszury i strona internetowa, zostały przetłumaczone na języki tych dwóch państw. Ponadto w 60 przygranicznych miejscowościach niemieckich i ukraińskich umieszczone zostały nośniki o powierzchni 1 mkw., ma których znalazły się reklamy z przekazem skierowanym do mieszkańców Niemiec i Ukrainy. Według danych z badań co drugi niemiecki turysta, znający kampanię „Piękny Wschód”, poszukiwał w ostatnim czasie informacji o polskich regionach na własną rękę. Rzadziej postępowali tak turyści z Ukrainy – wiadomości o turystycznych atrakcjach Polski szukał co trzeci respondent zza wschodniej granicy. PAX
2012-10-15
powrót