Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Artykuły » Marketing i Technologie

»

Karkonosze z nową marką

Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze wraz z Miastem Jelenią Górą oraz pozostałymi miastami i gminami razem będą promowały region.

Pierwszą fazą projektu jest nowopowstałe logo Karkonoszy, a hasłem promującym region jest „Mam w sobie ducha gór”. Gdy zakończy się już etap identyfikacji wizualnej, czyli – jak przewidują twórcy projektu – w ciągu najbliższych trzech lat, dziesięć samorządów powiatu jeleniogórskiego postara się przekształcić logotyp w silną, rozpoznawalną markę.
To pierwszy tego typu projekt w Polsce oparty na koncepcji smart budget – działania planowane są w taki sposób, aby przy możliwie niskich kosztach dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców. Dlatego też kampania oparta będzie na obecności na portalach społecznościowych, działaniach media relations oraz organizacji wydarzeń, takich jak wizyty studyjne dla dziennikarzy i blogerów, konkursy i konferencje prasowe. Kampania Karkonoszy wspierana jest m. in. poprzez fanpage na portalu Facebook oraz stronę visitkarkonosze.com, która dostępna jest po polsku, angielsku, niemiecku, rosyjsku, niderlandzku i czesku. Innym elementem projektu będą certyfikaty, które przyznawane będą związanym z regionem produktom turystycznym oraz godnym polecenia i ciekawym obiektom. Do odwiedzenia Karkonoszy zachęcać ma również Regioncard. Polsko-czeska karta turystyczna istnieje od czerwca bieżącego roku i uprawnia do ponad 250 zniżek w ponad 20 miastach. 1 listopada ruszyła zimowa edycja karty, która ważna będzie do 30 kwietnia. PAX

2012-12-15

powrót

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter