Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Artykuły » Biura

»

Neckermann: stawiamy na agentów

Touroperator przedstawił ofertę letnią w czasie zorganizowanej w kilku miastach Polski prezentacji dla agentów. Zmienił się też design katalogów organizatora.

Poza popularnymi kierunkami w ofercie Neckermanna pojawiły się lotnicza Rumunia oraz Czarnogóra. W nadchodzącym sezonie letnim touroperator stawia też na Bułgarię, która w ubiegłym roku biła rekordy popularności oraz na Chorwację z wylotami do Dubrownika i Splitu. Tomasz Pędzik, dyrektor ds. produktu w Neckermann Polska, podkreślał, że zaletą podróżowania do Czarnogóry z Neckermannem są loty do Tivatu. – Transfer do naszych hoteli trwa w tym wypadku ok. 20 min, przy lotach do Dubrownika (oferowanych przez inne biura – przyp. red.), podróż do miejsca zakwaterowania przeciąga się do ok. 3 godz. – dodaje Tomasz Pędzik. W nawiązaniu do komfortu szef produktu wspomniał o nowej usłudze oferowanej przez Neckermanna, a mianowicie możliwości zarezerwowania miejsca w samolocie w klasie premium w cenie 198 zł za lot w dwie strony. Możliwość ta dotyczy jednak tylko rejsów realizowanych przez przewoźnika Small Planet. Premium Class oznacza oddzielny check-in na lotnisku, miejsca w przednich rzędach, dodatkowe 5 kg bagażu oraz posiłek serwowany z napojami, również alkoholowymi. 

Hotele Cooka na zasadach franczyzy
Nowością jest także brand hotelowy Smartline. Smartline to wakacje w korzystnej cenie z segmentu trzech i czterech gwiazdek, które będą współpracowały z Thomasem Cookiem na zasadzie franczyzy. Grupą docelową mają być młodzi oraz rodziny z dziećmi. Hotele Smartline wyróżniać się będą sprawdzonym standardem i jakością usług, unikatów designem colourMe!, czyli nowoczesnymi elementami wnętrza oraz serwisem. W ofercie touroperatora znalazło się 20 hoteli brandowanych nazwą Smartline, zlokalizowanych w najpopularniejszych kierunkach. 

Lojalność nadal w cenie
W nadchodzącym sezonie Neckermann nie wprowadza żadnych zmian w umowach agencyjnych czy sposobach rozliczeń. Prowizja za sprzedaż z katalogu Bliskie Podróże może osiągnąć wartość 13,68 proc., w wypadku katalogów niemieckich 11,5 proc. lub 12 proc., od wzrostu obrotu agent może otrzymać dodatkowe wynagrodzenie w wysokości 4 proc., za sprzedaż ubezpieczeń wyniesie ono natomiast 20 proc. Touroperator oferuje też prowizje specjalne. Po stronie korzyści agencyjnych Neckermann zapisuje także system lojalnościowy. Za każde sprzedane miejsce biuro podróży otrzymuje 10 pkt., w ramach nagród przykładowo za 190 pkt. można otrzymać kartę VISA Neckermann z limitem 100 zł. Rafał Buczak, dyrektor sprzedaży, podsumowując, poprzednią edycję Neckermanii, powiedział, że najlepszy uzyskany wynik wynosił 8,5 tys. pkt., które zamienione zostały na nagrodę o wartości 5 tys. zł z możliwością jej indywidualnego wyboru. Agenci sprzedający Neckermanna mogą też gromadzić punkty w programie Iberostar Star Club. W tym wypadku poza prostym naliczaniem punktów za rezerwację pobytu w obiektach z tej sieci, organizator przewidział akcje specjalne gwarantujące podwójną, potrójną lub poczwórną ich ilość za bookingi przypadające na określone przedziały czasowe.
Neckermann z nowym prezesem, który w rzeczywistości posiada prawie dwudziestoletnie doświadczenie w zarządzaniu tą firmą, stawia na agentów. O tym Krzysztof Piątek zapewniał zgromadzonych kilkakrotnie. MG


21 listopada, prezentacja oferty Neckermanna, Courtyard by Marriott, Warszawa


2012-12-30

powrót

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter