Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Artykuły » Biura

»

Klient TUI ma być bardziej samodzielny

MyTUI to nowy portal dedykowany klientom, którego inicjatorem i operatorem jest TUI Poland.

Rozwiązanie to pozwala klientom potwierdzić godziny przelotu, wydrukować warunki imprez turystycznych, sprawdzić limity bagażowe czy też drogę na lotnisko. Wystarczy, by agent w formularzu rezerwacyjnym, w systemie iris.plus podał adres mejlowy klienta, a touroperator prześle na niego link aktywujący dostęp do myTUI.
Dokumenty można wydrukować dopiero na pięć dni przed wylotem, a to z uwagi na fakt, że w okresie wcześniejszym istnieje niebezpieczeństwo pojawienia się zmian operacyjnych w rezerwacji. TUI Poland przygotowało też rozwiązanie na wypadek, gdyby klient zapomniał wydrukować dokumenty przez nowy portal. W takiej sytuacji voucher hotelowy i bilety lotnicze będzie można odebrać na lotnisku za okazaniem dokumentu tożsamości, co jednak wiąże się z koniecznością zapłacenia 20 zł. Na chwilę obecną nie jest możliwe przedstawienie dokumentów podróży na ekranie smartfonu czy komputera, TUI Poland informuje jednocześnie, że pracuje nad pełną wersją elektroniczną tego systemu.
Nowe rozwiązanie dotyczy jedynie produktu letniego TUI Poland, a więc imprez z wylotem od 1 maja 2013 r., podróże rozpoczynające się przed tym terminem nadal objęte są obowiązującym wcześniej systemem wysyłki dokumentów. Dotyczy ono również produktów niemieckich. MG

2013-01-30

powrót

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter