Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Artykuły » Marketing i Technologie

»

Rainbow z najlepszym wizerunkiem w sieci

Agencja kreatywna OX Media przeprowadziła analizę reputacji biur podróży w internecie. Wynika z niej, że najlepiej przez internautów oceniane są Rainbow Tours i Grecos Holiday.

Z przeprowadzonych badań wynika, że Itaka to najczęściej wyszukiwany w sieci touroperator, na kolejnych miejscach plasują się Alfa Star i TUI Poland. Największe zainteresowanie opiniami o biurach notuje się w szczycie sezonu wakacyjnego, czyli w lipcu.
W kategorii „ogólne wrażenie” kiepsko wypadają: Itaka, Neckermann i Ecco Holiday, które zanotowały odpowiednio 48 proc., 57 proc. i 70 proc. opinii negatywnych. Z kolei Rainbow Tours to lider rankingu, touroperatora pozytywnie ocenia aż 78 proc. użytkowników sieci. Grecos Holiday może pochwalić się 74 proc., a TUI Poland 63 proc. pozytywnych opinii. Wśród pytań szczegółowych warto zwrócić uwagę na kwestię ponownego skorzystania z usług danego touroperatora. W kategorii tej najlepiej wypadają TUI Poland (88 proc. odpowiedzi) oraz Rainbow Tours (86 proc. odpowiedzi).
Badanie przeprowadzono w oparciu o opinie z pierwszych dziesięciu wyników wyszukiwania w Google przy użyciu trybu Incognito wyszukiwarki Chrome. Pod uwagę wzięto wyszukiwanie ograniczone do ostatnich sześciu miesięcy. MG


Dossier
Z wyżywienia na wakacjach najbardziej zadowoleni są klienci Neckermanna (72 proc.) oraz Rainbow Tours (70 proc.). Opiekę rezydentów chwalą klienci Alfa Star (67 proc.), a także Itaki (59 proc.). Transport pozytywnie oceniany jest przez turystów Alfa Star (60 proc.) i TUI (59 proc.).

2013-03-30

powrót

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter