Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Artykuły » Biura

»

Czeski touroperator debiutuje na polskim rynku

Nowy gracz planuje podbić nasz rynek przede wszystkim ofertą wycieczek nad Adriatyk. Vítkovice Tours działają na czeskim rynku już od ponad 20 lat. Każdego roku obsługuje tam blisko kilkadziesiąt tysięcy osób. Od kwietnia tego roku z usług biura mogą skorzystać także Polacy.

Specjalnością czeskiego organizatora są wczasy w basenie Morza Adriatyckiego, w Chorwacji, Czarnogórze i Słowenii. Wyjazdy te oferowane są w opcji z dojazdem własnym, autokarem lub samolotem z wylotem z Pragi bądź Ostrawy. W swojej ofercie ma także pobyty uzdrowiskowe i wellness w Czechach, Słowenii, Austrii, Węgrzech i na Słowacji, a w sezonie zimowym wyjazdy narciarskie w Alpy austriackie i włoskie.

To wycieczki nad Adriatyk są jednak głównym składnikiem oferty Vítkovice Tours. I to dzięki nim firma chce podbić polski rynek. – Postanowiliśmy odpowiedzieć na rosnące zapotrzebowanie i popularność Morza Adriatyckiego w Polsce, a w szczególności Riwiery Makarskiej w Chorwacji. Zakładamy, że w związku z przystąpieniem Chorwacji do Unii Europejskiej ta tendencja będzie w najbliższych latach jeszcze wzrastała – uzasadnia Stanislav Vincour, reprezentujący Vítkovice Tours w Polsce. I dodaje: – W ciągu kilku lat chcemy stać się liderem i oczywistym wyborem dla Polaków, jeżeli chodzi o wyjazdy nad Adriatyk. Dokładnie tak, jak ma to już miejsce w Czechach. Vincour przekonuje również, że Vítkovice Tours mają najszerszy wybór oferty noclegowej nad Adriatykiem, począwszy od apartamentów, domków wczasowych, przez hotele, aż po luksusowe pięciogwiazdkowe resorty.

– Planujemy rozszerzyć o polskojęzycznych animatorów nasze rodzinne programy animacyjne – podkreśla przedstawiciel touroperatora. Mowa o Klubach Neptuna, których oferta programowa obejmuje gry, zabawy i sport, zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych.

 Na macierzystym, czeskim rynku organizator obsługuje rocznie ok. 40 tys. turystów. – W tym roku, w Polsce, planujemy zdobyć kilka tysięcy klientów i jak najszybciej chcemy osiągnąć podobne liczby jak w Czechach – deklaruje Vincour. Głównym kanałem dystrybucji organizatora jest sieć agencyjna. W Czechach i na Słowacji liczy ona ok. 1200 biur. W Polsce z czeskim touroperatorem współpracuje już kilkuset agentów, na razie głównie z południa naszego kraju. Nasi agenci mogą liczyć na prowizję w wysokości od 7 do 11 proc., w zależności od rodzaju produktu i sposobu rezerwacji. AO

 

2013-12-01

powrót

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter