Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Artykuły » Biura

»

Startwood startuje z programem lojalnościowym dla segmentu B2B

Starwood Preferred Guest poszerza swoje portfolio o organizatorów spotkań i profesjonalistów z zakresu zaradzania podróżami, aby pozyskać większy udział na globalnym rynku transakcji B2B. Każdy obecny uczestnik programu SPG, który zarezerwuje grupowy wyjazd biznesowy otrzyma za tę rezerwację punkty Starpoints.

Starwood kieruje swoje działania marketingowe na sektor B2B inwestując 30 milionów dolarów w promocję SPG PRO. Debiutujący w październiku 2014 roku nowy program, będzie oferował profesjonalistom od organizacji spotkań oraz podróży służbowych status SPG Elite, możliwość podwyższenia kategorii pokoju i punkty Starpoints za wszystkie rezerwacje z segmentu B2B dokonane w ponad 1200 hoteli sieci Starwood na całym świecie.

Dodatkowo w przyszłości każdy gość SPG, który zarezerwuje pobyt grupowy, przyjęcie czy konferencję, niezależnie od tego czy jest specjalistą od podróży służbowych czy nie, otrzyma punkty Starpoints za tę rezerwację. Frits van Paasschen, prezes sieci Starwood Hotels & Resorts powiedział, że SPG Pro został zaprojektowany w ten sposób, aby wykorzystać siłę programu SPG, który to generuje już ponad 50% obłożenia hoteli sieci i stale przyciąga nowe rzesze gości indywidualnych do obiektów Starwooda.

Praca, którą włożyliśmy w transformację SPG w najlepszy program lojalnościowy dla segmentu elite w branży, udowodniły, że jesteśmy w stanie stworzyć prawdziwą i długoterminową relację z naszymi kluczowymi gośćmi i czerpać korzyści biznesowe z zadowolenia naszych klientów - powiedział van Paasschen.

- Wprowadzając SPG Pro, skupiamy nasze siły na segmencie B2B, aby kontynuować budowanie coraz silniejszych i bardziej osobistych relacji z naszymi klientami na całym świecie, którzy dostarczają gości naszym hotelom - dodał.

Obecnie, segment B2B stanowi prawie 70 proc. przychodów z pokoi sieci Starwood i składa się na niego biznes podróży służbowych, spotkań firmowych, wydarzeń specjalnych oraz rezerwacji grupowych i indywidualnych. Działy sprzedaży sieci Starwood liczące ponad 5000 pracowników, zarządzają na co dzień relacjami z 1200 klientów na całym świecie w 30 biurach zlokalizowanych w 30 krajach.

Według Christie Hicks, wiceprezes ds. sprzedaży sieci Starwood, 1 proc. najwyższych rachunków, napędza 40 proc. przychodów B2B Starwood. - SPG Pro jest całościowym narzędziem umożliwiającym sieci Starwood nagradzanie klientów na całym świecie, zapewnianie im bardziej spersonalizowanych usług w hotelach, a także jeszcze lepsze poznanie i zrozumienie biznesu, który nasi klienci nam dostarczają - powiedziała Hicks.

 

 

 

2015-02-16

powrót

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter