Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Przez żołądek do serca

»

Linie lotnicze Emirates zaprosiły dziennikarzy w kulinarną podróż po azjatyckich smakach.

 Linie lotnicze Emirates wiedzą w jaki sposób promować markę, by na długo pozostała w świadomości odbiorców. Po raz kolejny zaprosiły dziennikarzy na spotkanie połączone z degustacją egzotycznych potraw. 

W tym roku miejscem spotkania Emirates uczyniły studio kulinarne Cook Up. Zanim przedstawiciele mediów przystąpili do konsumpcji dań, Maciej Pyrka, country menadżer w Emirates zaznajomił ich z bogatą siatką połączeń lotniczych realizowanych przez przewoźnika. W Polsce linie znane są z cieszącej się popularnością trasy Warszawa – Dubaj, warto jednak pamiętać, że obsługują ponad 150 kierunków w 83 krajach, z czego ponad 50 tras to trasy azjatyckie. W 2016 r. siatka połączeń azjatyckich powiększyła się o 6 tras, m.in. na Filipiny, do Chin i Wietnamu.

Po prezentacji przyszedł czas na wprowadzenie zebranych w azjatycki klimat. Doskonale wywiązał się z tego zadania Michał Cessanis, podróżnik i dziennikarz, który wspominał swoje wyprawy do Wietnamu.

Zwieńczeniem konferencji był błyskawiczny kurs gotowania dań azjatyckich. Dziennikarze mieli okazję zobaczyć jak przyrządza się słynne spring rollsy, pad thai z kurczakiem czy ryż z mango obserwując pokazy gotowania mistrzów kuchni azjatyckiej. MO

26 stycznia 2017, Konferencja prasowa Emirates, Warszawa

 
Sylwetka

»



» Bogusław Łachmański, właściciel biura Łachmański Travel w Poznaniu »więcej
Newsletter

»

Zamów newsletter